MITT KÖRKORT...

Så har dagen äntligen kommit då jag kan säga att jag numer är en människa som innehar ett körkort och därmed får lov att köra på våra vägar alldeles lagligt :) Det känns ofattbart och helt underbart! Äntligen så är jag framme vid målet och har passerat det!!

Så nu är jag slut i både kropp o huvud, totalt utmattad. Men jag har ändå hunnit äta lunch med Thomas inne i stan o firat, var så mysigt att sitta där på restaurangen o bara äta god mat. Känns lite som man är på semester då :)

wee :)

Lite bra länkar också:

Våra bästa år (amerikanska som ligger 4 år före. Klicka bara om ni vill veta vad som komma skall)

Gåshud 1

Gåshud 2

Gåshud 3

Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Grattis ! Kanonbra gjort. Måste kännas skönt att ha klarat av uppkörningen :-D

2008-06-25 @ 22:47:30
Postat av: Katta

Jättegrattis gumman! kram kram

2008-06-26 @ 12:40:25
Postat av: Lotta

Många grattis!! Skönt att ha det gjort! Ännu en sak att stryka på todo-listan! En fika snart kanske?! Kram kram!

2008-06-28 @ 16:12:15
URL: http://lottentott.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till körkortet! Nu kan du köra hit alldeles själv :-). Kramar från oss!

2008-06-30 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0