FÖRKYLD

Det är helt otroligt; men jag har gått och blivit förkyld igen. Jag har ALDRIG haft såna här förkylningar innan. Underbart med nedsatt immunförsvar, men det får man ta, bara bebisen mår bra så.

Men igår när jag fortfarande mådde någorlunda bra så åkte vi hem till min syster eftersom hennes sambo fyllde år. Det blev ganska trevligt. Hon hade gjort pastasallad med tillbehör och sedan blev det tårtor :)
Och Nintendo Wii! :D Det var ju jätteskoj. Jag o Thomas var grymma på bowling! Och jag har inte ens kram i armen idag, men det är väääldigt lätt att få sträckningar. Som när pappa hade spelat så fick han sån kramp i armen dagen efter så man trodde att han höll på få en hjärtattack. Förutom bowling så testade vi tennis och mamma satt och skrattade eftersom vi levde oss in i det så mycket så vi stod o hoppade och hade oss.

Och kvällen avslutade vi som vanligt med schlagerspelet och team tjej vann :D

Ikväll är det körslaget och jag hoppas verkligen att team lotta o team cans går vidare, för de två rockar ju fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0