PRICKA POTTAN!

Det här är ett inlägg som vänder sig till alla pojkar runt om i världen. Det är ett önskemål från alla flickor runt om i världen. Ett budskap som är väldigt lätt, men verkar väldigt svårt.

PRICKA POTTAN NÄR NI KISSAR!

Egentligen skulle detta inte behöva utvecklas, men eftersom detta pågått sen begynnelsens början och verkar omöjligt att få bukt på så undrar jag bara; varför?

Efter att nu ha gått på en skola där både pojkar o flickor går, och där det finns uppdelade flick - och pojktoaletter så kan jag säga att det finns en anledning till detta, även till varför flickor blir så arga när pojkar använder "fel" toalett.
Anledningen är kiss. Inte bara kiss, utan kiss överallt.

Jag vet inte hur många gånger jag vänt i dörren eftersom någonting verkar gått väldigt fel där inne. Hur kan det gå så fel? Jag förstår inte.

Kan någon pojke i detta land svara på varför det är så svårt att träffa en potta när man kissar? Hur är det möjligt att det kan flyga överallt, landa på väggar, över hela toaletten och skapa små pölar på golvet?
Och är det verkligen så farligt att sitta ner och kissa?

Tänk på alla fördelar ni har gentemot oss tjejer. Är man ute i skogen så är det inga problem för er att bara "langa fram den". Känner vi att det trycker på så måste vi sätta oss på huk, och tänk er känslan att behöva sitta på huk när man ser alla insekter som kryper omkring på marken och högt gräs. Ni kan springa in bakom en buske, vi kan inte bara sätta oss bakom en buske, vi måste hitta en toalett (och jag ska inte ens börja berätta om hur otroligt äckliga offentliga toaletter är).

Så snälla, nästa gång ni ska gå och kissa så sätt er ner. Om ni nu MÅSTE stå upp så öva ordenligt hemma (och se till så er flickvän slipper städa upp) så ni kan träffa pottan ordentligt.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0