EN LÅNG EN

Idag så tänkte jag att jag skulle få Alexander att sova ut ordentligt på förmiddagen så vi kunde slippa dom här hattigamini tupplurarna som han har börjat med (sova en liten stund o sen vakna lika trött).
Eftersom jag ändå var tvungen att gå till affären så tog jag en som låg en timma härifrån så vi fick oss en ordentligt långpromenad!

Han sov större delen av vägen, även inne i affären (här blev jag ganska överraskad...) och sedan ungefär halva tiden som det tog att gå hem. Nu ligger han här på mage på täcket och övar på att vända sig. Fast så mycket vändningar vet jag inte om det blir. Han ligger o viftar med benen och vrider på huvudet, suger lite på tummen och verkar inte direkt så supernöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0