*GLÄDJESKUTT*

Idag så var jag på återbesök hos doktorn för att kolla hur det stod till med min infektion. Eftersom jag var inne i min positiva period så antog jag att inget hade förbättras och att hon skulle ge mig starkare mediciner o då skulle det skita sig med amningen och ja...allt var så där skimrande rosa med små hästar som skuttade omkring *NOT*

Iaf..det där lilla fina stick-i-fingret provet som man tar visade att det inte finns någon infektion längre!! OCH det bästa av allt är att hon inte kunde se något hinder för att jag skulle kunna bada på söndag. Blir jag sämre så får jag ju åka in igen men jag räknar inte med att bli sämre så jag tänker hoppa i plurret med Alexander o jädrar vad vi ska babysimma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0