MIN NAGEL ÄR PÅ VÄG ATT FÖRSVINNA

Jag har ett problem med min tå, ursäkta att det blir lite äckligt här, men jag har verkligen ett problem med min tå!
Det är nämligen så att jag tror att nageln har börjat åka in i tån. Låter äckligt eller hur? Då ska ni bara veta hur ont det kan göra.

Jag har funderat några veckor på varför jag hade så ont i tån tills jag började undersöka den närmare och märkte att den såg lite konstig ut. Nagelbandet var borta och det är som en bula en bit ner på foten där det också gör väääldigt ont när man trycker (men tryck inte då...) Kanske borde ringa vårdcentralen bara för att kolla upp det? Tänk om den skulle försvinna helt, det skulle ju definitivt göra mig lite speciell om man säger så.

Hm...jo jag får väl ringa dom o boka ett besök kanske

Kommentarer
Postat av: Katta

Kan ju vara nageltrång och då måst du operera lite grann. :)

2009-01-07 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0