DOPKOSTYM

Nu har jag äntligen hittat och beställt kostymen som Alexander ska ha på sitt dop. Den är verkligen tokfin och när jag fick syn på den så kändes det som att man bara "ahh..." den ger samma känsla som Törnrosas klänning gav när man var liten o såg den (ni vet när hon dansar med prinsen på slutet o dom ändrar färg på den hela tiden)

Men..som vanligt i min värld så finns det ju problem och denna gången handlar det om storleken, den 6-9 månader är på tok för stor när jag mäter och den 3-6 verkar ganska lagom. Men jag vet inte om den kommer passa ändå. Så håll alla tummar o tår för att den kommer fungera!



Kostymen kommer från Little Fairies

Kommentarer
Postat av: Katta

Kan dom inte sy efter Alex mått då?

När vi köpte våran dopkostym åt David så fick han den tillverkad och special sydd efter sina mått från en som brukar sy både teater kläder, dop, bröllops och balklänningar här i stan.

2009-03-06 @ 17:45:46
Postat av: Günter Sand

Fanns den i min storlek också? Den var urtjusig :-)

2009-03-06 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0