GOD MORGON!

Ja..idag är det faktiskt en god morgon!

Vi köpte ju som sagt Ipren till Alexander igår för att se om det fungerade bättre än Alvedonen, och jajjemän!
Eller..febern är ju kvar (fortfarande stadigt på 39+) men det onda som han verkade ha i kroppen är borta. Han är gladare och sover som en stock efter att ha fått Ipren. Det känns så skönt i mammahjärtat då man kunnat hjälpa honom.

Jag känner mig också piggare idag efter att ha gett mig på en Kan Jang kur (min nya älskling). Sen har jag ju fått sova inatt också så det har ju gjort en hel del.

Dagen bjuder på en promenad och ett bad för Alexander. Han måste verkligen ta ett bad idag efter att ha svettats så mycket efter all feber.

Kommentarer
Postat av: Katta

David vaknade med 38 i feber imorse han också så han är hemma från dagis idag. Plus att jag själv känner mig mindre pigg också.

2009-09-11 @ 14:01:31
Postat av: Emmelist

såg nu att jag hade skrivit fel datum på G watch. den avslutades 6 september...men det är ändrat i det inlägget nu :)



men klockan som jag lottar ut nu avslutas den 18 september :)

2009-09-11 @ 16:33:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Kul att du vill vara med:)

Dock funkar itne länken? Hittade itne på din sida heller så du får gärna försöka skicka länken igen:) kram

2009-09-11 @ 16:40:22
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Emmelist

får be om ursäkt över att jag hade skrivit fel :) men får hoppas du vinner den vita istället. den är också toksnygg ;)



vad ska du pyssla med i helgen då?

2009-09-11 @ 16:43:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0