MYSPYS

Idag tänkte vi gå till öppna förskolan på morgonen, men eftersom jag igår kände i Alexanders hår att det var alldeles klibbigt, så fick det istället bli ett bad. Och det blev ett bad..med mycket plaskande, skrattande och stojandes.
Och sen blev det en väldigt trött kille.

Så han fick lägga sig och så hade vi en liten sagostund. Det har inte funkat förut att man läser i en sagobok för honom eftersom han inte har ro att sitta still, och läser man pekbok så ska han antingen äta på boken eller riva sönder den (men igår kunde han faktiskt peka på broccolin i en bok då jag frågade var den var =) Men nu låg han i sin spjälsäng, halvtrött o gosig medan jag satt på golvet brevid och läste om Solskensträdet för honom. Han tittade på mig hela tiden o sen somnade han =)

Det kan nog bli en ny, mysig tradition det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0