NATTVAK

Jahapp, hela 2 timmars sömn fick jag innan Alexander vaknade, kokhet!
40.2 grader..

Ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag skulle ge honom en supp då och sedan en till efter 1h,15 min. Har febern inte gått ner eller stigit så är det bara att åka in. Tycker så synd om lillgrisen och helt röd var han också för han var så varm.

Men nu är min mamma på väg hit iaf så jag slipper vara ensam. Kommer somna framför ratten som jag ska köra till Östra sen med tanke på hur bra jag sovit de två senaste nätterna..och dagarna.

Alla ni andra som är vakna kan gå och lägga er, man ska inte vara uppe så här sent =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

fy ja alltid jobbigt när de små liven är sjuka Elin låg uppe på de temperaturerna igår med som tur är har panodilen hjälpt men inte så länge man önskat... så inatt blev det väl tre timmars sömn... ingen hjöjdare när man själv är på väg att åka på denna skiten. Hoppas tempen gick ner på Alex så ni slapp åka in med honom

2009-09-10 @ 05:47:14
URL: http://pjatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0