NEJ NEJ NEJ

Åh, nu är vi sjuka igen =(

Det började med att Alexander började gnälla inatt vid 1-tiden så jag fick gå in och då märkte jag att han var jättetäppt och väldigt varm.
Så jag tog en temp och den visade på 39,3. Sådär roligt.

Det slutade med att jag fick gå och lägga mig på soffan för att inte väcka Thomas hela tiden som skulle upp och jobba. Alexander började gnälla så fort han hamnade på rygg så jag fick lägga honom på sidan (fick gå in ca 1-3 ggr/timman). Men han är som mig när han har feber, han skrattar. Varje gång jag var inne för att hjälpa honom så började han skratta :D

Dagen har vart sådär...fick ner febern till 37 men sen sa det pang och så steg den till 39,5 för några timmar sen. Nu har jag lyckats få ner den till 39 iaf så jag hoppas den inte stiger mer för jag har ingen lust att åka in, det är så jobbigt för honom ju.
Så det är vatten och snart är det dags för Alvedon igen!

Snörvel snörvel på er!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vinnaren av ljusstakarna är nu presenterad i min NYA blogg - ta en kik och se om just du vann! Delta gärna i de 3 pågående tävlingarna om du inte redan gör det! Kram Carolina

2009-09-09 @ 20:07:49
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0