EN BABAR

Bilder: http://emoen1.bilddagboken.se

Jag tycker att vi börjar med att berätta om torsdag för då gjorde vi en jätterolig sak. Dagen började väl ganska segt och jag hade verkligen ingen ork till något alls. På kvällen så skulle vi ut med min kompis Sarah till något ställe i stan och göra något slags quiz på nån bar. Hade aldrig vart på nåt sånt så jag hade ingen aning egentligen om vad det var.
Iaf, mötte Sarah i stan (vi hade inte träffats på..öh..herregud, 10 år!, jädrar vad tiden går fort..heja facebook!) Men det var som om ingen tid hade gått alls. Sen så mötte vi upp Thomas på gymmet osså gick vi bort till ett ställe på avenyn som heter Babar. Gick dit, drack lite öl och åt en himmelskt god ceasarssallad! Sen började quizet o jädrar vad skoj det var! man får svara på 30 frågor som han frågar då och det gäller ju att vara allmänbildad. Vi fick ändå ganska bra poäng, till stor del tack vare Thomas :D

Så alla som är i Göteborg på torsdagar; Gå till Babar på torsdag kl 18.30 (det börjar 19 men för att få plats) och bara ha skoj!

I lördags så kom Linda o Patrik hit och först så var jag o Linda hos frisören och fick lite ordning på våra frisyrer. Hair på Wieselgrensplatsen givetvis, vart ska man annars gå? Sen så kom vi på att vi var hungriga o ville ha thaimat så vi ringde pojkarna våra och dom var redan inne i stan, så jag tog med mig Linda till vagnen (dom kommer från Växjö) och visade henne runt lite och det var ganska skoj =) Så gick vi till Amazing Thai (stans absolut bästa thaiställe!) och oj vad det var gott! Efter det så åkte vi hem till mig o Thomas och drack lite kaffe och körde en stenhård yatzyturnering, som väl kanske gick sådär..:) Ne det var bara riktigt roligt hela kvällen där :)

Försöker få lite julstämning..men det går sådär..=(

Kommentarer
Postat av: Babocha

Jag saknar dig min lilla mus

2007-12-03 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0