KOLLEKTIV BESTRAFFNING

Bilder: http.//emoen1.bilddagboken.se

Idag var en sån där dag som man inte ville gå upp, allt var bara så där...segt o eländigt. Masade mig upp ändå medans Falcon låg på Thomas sida o riktigt gottade sig, och det gjorde verkligen inte saken bättre kan jag lova.
Åt en grötfrukost med nötter o honung *nyttig* o sen gjorde jag mig iordning o trippade bort till gymmet. Fast jag skulle nog ändå inte vilja påstå att jag trippade eftersom det var fullkomligt snorhalt och jag trodde jag skulle trilla och skada mig ytterst allvarligt. Men jag tog mig ändå till vagnen som brummade in mig till den stora staden Göteborg.
Väl på gymmet så tog jag det lugnt o körde mitt pass, ordinarie instruktör var inte där så det var en annan tjej o hon var så jädra rolig så det var sanslöst :) Man behöver sånt..iaf, under bröstlåten så ska man ju lägga på lite extra vikt, men eftersom alla inte gjort detta så straffades hela gruppen i form av armhävningar, bara 10+ lite till men ändå, när man precis kört tungt på bröst så är man inte sådär jätteglad att få göra armhävningar, tro mig...

Efter det så gick jag till Mekka och åt lite lunch, var en praktikant eller ny eller vad hon nu var som stod där och ja, det kändes lite katastrofartat eftersom hon inte riktigt fått koll på läget och pratade lite som ungdomar i den åldern gör, jag börjar bli gammal haha. I det stora hela så tycker jag om Mekka (det ligger brevid domkyrkan på filmstadensidan för er som vill dit).

Sedan så åkte jag till skolan för att göra det ångestfyllda slutprovet i matte, tänker inte ens gå in på hur det gick..Men jag förstår inte varför folk måste ta med sig saker att äta som låter mycket (som godis, prasslar och speciellt om det är hårda godisar så ekar det) o sen banan..uh, det luktar ju överallt sen!

Men igår morse så var det faktiskt en sak som gjorde att jag fick en hel del julstämning; var i femman runt fem i tio och då hör jag gitarrmusik som spelar julsånger och tänkte, wow vad trevligt dom har gjort det! Men sen märker jag att det sitter en man vid den stora granen i mitten o spelar, så supernajs! Nästan alla bara stannade upp och lyssnade och framför honom satt det en massa småbarn i såna där små söta västar o lyssnade, ne, det är inte mycket som slår sånt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0