NU ÄR DET ÖVER

BILDER: http://emoen1.bilddagboken.se

Så var julhelgen över tillslut, så mycket mat och ännu mer mat. Dessutom var det första julen utan min mamma och pappa, men dt gick ganska bra ändå faktiskt :)
Vi var nere i Växjö och firade med Thomas familj. Det var roligt att se nytillskottet, lilla Julia som var 20 dagar på julafton (Thomas brorsdotter) och den andra som är 2½, lilla Isabella. Det är inte klokt vad hon växer fort och vilken fantasi ungen har! Men hon är så skoj, och tydligen springer hon runt hela tiden och frågar efter farbror o Kerstin :D Då blir man änna lite stolt.
Iaf, i julklapp så fick hon ett slags tält av oss som man kan ha inomhus (finns kort på bilddagboken), och hon älskade det på en gång! Jag var den enda som fick lov att komma in i tältet (som dessutom kunde komma in i tältet förutom Bella) och det gjorde att jag blev fast där. Speciellt eftersom det regnade utanför huset så kunde vi ju inte gå ut, men tillslut så kände jag att det blev alldeles för varmt där inne och jag ville gå ut.

"-Bella, ska vi inte gå ut ur huset en stund?
-Nej, det regnar ju!
-Men det gör inget, det är inte farligt med lite regn, får Kerstin gå ut ur huset?
Bella tittar på Kerstin, sedan känner hon på låtsashandtaget på tygdörren, låser låtsaslåset och stoppar ner låtsasnyckeln i sin byxficka. Sedan tittar hon upp på Kerstin igen och säger
-Nej"

Annars i julklapp så fick jag boken om Poweryoga som jag hade önskat mig, och Thomas fick sin träningsbok..så där satt vi o läste i våra böcker och började redan i huvudet lägga upp vår träning för våren haha. Vi fick också presentkort på en restaurang av Thomas föräldrar så vi kunde gå ut o äta en lyxig måltid när vi känner för det, mysigt =)

Hoppas att alla har haft en jättetrevlig jul och ätit massor av god mat!

God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0