WOW!

Bilder: http://emoen1.bilddagboken.se

Okej..håll i er nu, men vet ni vad? JAG FICK G PÅ PROVET!! Fattar ni eller? Jag, typ...JAG! Ett godkänt..jo, där trillade du nästan av stolen va? Misstänkte nästan det..
Dessutom hade jag bara 2 fel på nationella i engelskan..hihi..

Men så igår då..jag var så trött när jag vaknade va så ni fattar inte. När klockan ringde så orkade jag knappt sträcka mig efter den och hela min kropp kändes så där jobbigt tung. Så jag snoozade..några timmar *ler oskyldigt* Sen så gick jag upp o åt gröt o grejsade med lite saker. O sen så åkte jag iväg till gymmet..Jädrar vilket jobbigt MRL pass det var men ack så roligt. Så skönt när man tar ut så mycket så man blir så där lagom mossig efter, inte mycket som slår det direkt faktiskt.. vad gjorde jag sen? Jo..då åkte jag hem..intressant =)

På em så åkte jag in för att träffa Rebecka, vi hade inte setts på en hel evighet typ..vagnen var knökfull med folk och det var ett mirakel att man lyckades ta sig av, men som tur är så ska ju dom flesta av i stan. Så småsprang jag bort dit vi skulle träffas och sedan gick vi till Pizza Hut inne i femman o åt. Jäses vilka portioner dom har där! Men gott var det ändå faktiskt. Synd bara att man inte fick någon sallad till =( Men trevligt var det iaf.
När jag kom hem sen så tittade jag på Bonde söker fru. Hoppas Fredrik väljer Lena, jag tycker dom passar bättre ihop..fast sen är jag ju inte direkt känd för att skapa bra förhållanden mellan andra...det kan ni ju fråga min vänner som fått erfara detta :D

Imorse så tänkte jag att nu attans ska jag sova ut, men vad händer? jo..jag vaknar ju tidigt..sååå typiskt *sucka*
Masar mig upp och inser att detta inte är min dag. Tvn funkar inte och datorn funkar inte. Nehepp...

Börjar städa och det går väl bra..fast jag har ingen lust eller ork till nånting..sätter mig vid datorn igen o testar..och det funkar! I typ 5 minuter innan den lägger av igen..*sucka* Men tvn funkade iaf..alltid nåt..

Fortsätter städa, tröttnar...går o handlar en kycklingrulle för jag tyckte jag skulle ha det. Det var gott.

Jag är fortfarande trött på allt, försöker komma på något roligt att berätta....

Ne, det gick inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0