HYSTERISK

Det är snart dags för matteprov igen, på torsdag faktiskt..och jag har inte ens hunnit igenom hälften av allt jag borde hunnit igenom. Usch..blir så irriterad över denna matte!! Jag har suttit sen imorse och det känns inte som om jag kommit någon vart alls och jag som då är något (många skulle väl säga på tok) för överamibiös, ja, detta gör mig galen! jag har lagt ner allt var socialt liv heter, hinner inte ens träffa mina vänner för jag måste plugga. Åh vad jag längtar tills detta är över!!

Annars så tror jag allt är som vanligt, den lilla snön som kom la sig inte och efter det har det inte vart något mer. Skulle vara trevligt med en massa kramsnö så man kan ha snöbolls krig och såna roligheter. Och åka pulka =) wee...det skulle ju vara superskoj!

Men för lite andra trevliga nyheter då så har jag ÄNTLIGEN bestämt mig vilken låt jag ska ha till audition i Body Pumpen, till allas lättnad så de slipper höra detta mer (jag ändrade mig för varje ny sång jag hörde på radion) Men nu..mm..nu är det rätt..tror jag :)

Annars? I vecken är det studier, träning och mer studier som gäller...

För bilder ur mitt liv: http://emoen1.bilddagboken.se (klicka på datumen till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0