JAG, HEMSK?

Igår var jag o tränade yoga, var ganska skönt för jag har inte gjort det på ett tag o jag har verkligen saknat det. Tjejen som höll i passet var ny, men hon var ganska bra för det. Fast man märker ju den här stressen och allt sånt, och det gick väl liiiite fort men det var helt ok :)

Så imorse så skulle jag tvätta, går ner till tvättstugan och märker först att det inte är städat ordentligt. Det är tvättmedelsfläckar på golvet, inte sopat och facken är inte så trevliga direkt. Muttrar en del och sätter igång mina maskiner. Sedan ser jag att någon inte har tömt ut tvätten från det torkrummet jag ville ha (där det är delade meningar om vem det egentligen tillhör). Men jag blir putt ändå, så jag går upp helt förfärad och börjar berätta om detta för Thomas som fortfarande är nyvaken.

"-Men, dom hade inte tömt ur det, fy vad dåligt!"
"Men är det inte så att dom får lov att ha det en timma nu efter på morgonen? Om dom tvättade igår? Och då har ju faktiskt personen rätt att ha det torkrummet till kl 9"
"-Nej! Det har dom faktiskt inte, för tvätttiden på kvällen slutar kl 20, och då har man rummet till 21. Ska man då också ha det till kl 9 dagen därpå? Nej, så är det inte"

Thomas skrattar och konstaterar att jag kommer bli hemsk när jag blir gammal :)

Till Günther:
http://youtube.com/watch?v=OmnVNxEmBn4

Bilder ur mitt liv (du kommer till en startsida, klicka på de lite tjockare datumen i kalendern till vänster)
http://emoen1.bilddagboken.se




Kommentarer
Postat av: Sabine

haha! känner igen de där :P hare bra!

2007-11-22 @ 11:01:44
URL: http://sabinekaka.blogg.se
Postat av: Günter

Tackar för min lilla länk med Warlock :-D .

2007-11-22 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0