RUMPSKAK

Idag på bodytoningen så var den ordinarie instruktören sjuk, så vi hade en vikarie. Hon som brukar vara där är kanonbra men alltså, den här ojojoj...:)

det började med att hon gjorde oss smått förvirrade genom att byta ut allting (vi skulle ha bräda, vanligt gummiband, matta och en stång?) Okej, så hon sätter på musiken och börjar..dansa! Alltså..typ..shaka med höfterna o göra alla steg fast med dans..här står hela gruppen och tittar lite osäkert (eller väldigt osäkert och chokat) på varandra och alla undrar om vi ska göra det hon gör? men vi sätter igång o rör oss ganska stelt o hon hoppar omkring där o försöker få igång oss och vi är stela o chokade hela tiden. Gjorde övningar vi aldrig gjort förut o skuttade omkring o hon hoppade omkring bland alla o såg till så vi inte gav upp.
Sen i slutet av timman så var det ganska roligt för då ser man hur hela gruppen också står o dansar alla övningar o ler o skrattar lite o så..så jädra roligt :D Jag har aldrig haft en så rolig body toning lektion förut..

Så mötte jag min syster på Mekka och åt lunch, vi diskuterade body pump audition ang låtar och hur man ska lägga upp koreografin, blir bara mer o mer förvirrat men jag tror jag har bestämt mig för hur jag ska göra programmet iaf. Får öva lite på det imorgon tror jag, eller jag måste nog rättare sagt.

Skynda hem, lägga på ett ansikte.

Skynda till skolan och hinner precis till provet några minuter innan det börjar. Salen är full *sucka* Att dom aldrig kan lära sig räkna efter hur många elever som ska komma och planera salarna efter det? Fast det kanske dom gör iofs..men det verkar ju inte så. jag tror iaf att engelskaprovet gick bra, kändes så. fast min känsla för prov är väl kanske inte direkt att lita på, speciellt inte när det gäller matten =) På tal om matte så är det bara att plugga järnet igen inför nästa prov som är om en vecka typ. Usch.. varför? *förtvivlad*

Meeen men...ja..så är det ibland. 

Bilder: http://emoen1.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0