SLUTET

Den här dagen har vart..ja..som en torsdag kan vara, typ.

Började imorse med att klockan ringde och jag insåg att jag inte ville gå upp, men var tvungen eftersom jag skulle iväg o träna yoga. Släpade mig ut i köket o åt lite yoghurt med nötter *mmm* o sedan åkte jag iväg.

Men vad hände på yogan? Jag var lite smått okoncentrerad o..ja..jag välte :) Jag gjorde det som alla är rädda för haha. vi skulle vända oss åt sidan o öppna öpp bröstet (krigare 1, vänster hand på höger smalben och vänsterarmen upp mot taket, man står som ett slags v ungefär) och jag bara välte rakt ner. Oftast brukar man kunna hejda sig när man känner att man är på g och lyckas fånga upp sig, men det gick verkligen inte. Usch, jag skyller allt på matten jag.

Efter yogan var det hem, och matte, matte och ääääännu mer matte. Jag är så trött på det så jag kan spy snart. Jag skulle göra mitt omprov idag (med tanke på att det kanske inte gick riktigt så bra, milt sagt, på det förra provet ) så jag åkte iväg till skolan, när jag kommit utanför dörren kom jag på att jag kanske borde ha ett paraply med mig, men jag orkade inte vända tillbaka. Väl på skolan så var jag inte uppskriven på listan, hon hade glömt av det. Som tur är så har dom alltid extraprov och det var inte samma prov jag gjorde sist, så jag tog det och gjorde det och jag hoppas på att jag får godkänt, och att provet är giltligt som omprov. Så nu är hetsen över första provet över, nu rivstartar vi för prov 2 och hoppas det går in i huvudet.

Annars så längtar jag efter morgondagen, massor längtar jag!!!

Bilder ur mitt liv: http://emoen1.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0