ÅÅH

Jag tror jag håller på att bli sjuk...igen...*sucka*
Vaknade imorse av att jag hade jätteont i magen så jag avbokade body balance passet. När Thomas gick upp lite senare så kände jag att jag började få ont i halsen. När jag hade vart uppe en stund efter det så kände jag hur otroligt ont min hals gjorde. Tänkte att det skulle gå över, jag skulle ju ha prov i samhäll.

Men nej...dushade och gjorde mig iordning (man brukar ju bli piggare då) men ne..satt i köket o höll på somna över böckerna. Bara att skicka ett mail till läraren och säga att tyvärr, och be att få en ombokning och hoppas på att inte bli avskriven från kursen.
Men han är snäll min samhällslärare, så han bokade om mig och tyckte jag skulle krya på mig.

Så nu sitter jag här o knaprar halstabletter med x antal tröjor på mig, dubbla strumpor och filt över mig. Väntar på att älsklingen ska komma hem från gymmet så han kan ta hand om mig :) Han brukar göra en helt underbart god ägg- och kycklingsoppa som dom gör i Grekland när man är sjuk. Den är helt otroligt god...tur att jag tycker om grekisk mat ;)

Våra planer för sommaren börjar ta form nu också, blir nog att vi hinner med en sväng till Grekland också *glad* Men så blir det ju med all största sannolikhet Italien, det ska bli riktigt skönt, längtar som en galning efter sol, bad o värme!

Annars? Jo..var på Ikea i helgen...skriktigt, rörigt o bökigt. Varför har ingen uppfunnit Ikea för människor utan småbarn? Är väl diskriminerande...
Lördag=högskoleprov, hamnade någonstans på mitten skulle jag gissa. Kommer gå bättre nästa gång!

Bilder? Ja..det finns nya bilder på http://emoen1.bilddagboken.se  *jublar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0