DET SUGER FETT!

Jahapp...

I onsdags så hade vi riktigt trevligt, min far bjöd oss på Joe Labero på Rondo. Tänkte först att det kanske inte skulle bli så roligt för ja..äh jag vet inte, men Joe Labero liksom...
Men..jag måste säga att det var riktigt jädra bra faktiskt! Det bor allt en liten humorist i honom ändå och han lockade fram många goa skratt hos hela publiken. Satt o försökte komma på hur han gjorde vissa trick också, men det var svårt på vissa alltså...för ne, gick bara inte att räkna ut hur han gjorde det. Men trevligt var det ändå :)

I torsdags så var det dags för mitt engelska prov, eller rättare sagt bokrecensionen på The Jar Bell. Måste säga att den boken faktiskt är jättebra, så läs den! Iaf, hade 3 timmar på mig (var på väg att komma försent också så folk störde sig väl på mig som sjutton när jag rusade genom femmanhuset i full fart) och dom 3 timmarna ska jag säga gick så fort! Efter en timma så började man fundera på vad man egentligen hade gjort, och när hon sa att det hade gått två timmar så fick man nästan panik ju. Och skrivkramp fick jag också, trodde nästan inte jag skulle kunna göra klart det. Usch vad ont det gjorde :( Men det var bara att bita ihop och skriva klart, och jag fick både klart och inlämnat det i tid.

I fredags...vad sjutton gjorde vi i fredags...*funderar* öh...hm...ne jag vet inte..jag tror jag tvättade.
Lördagen bestod av matte hela dagen, det sög rejält. Jag tycker inte om matte.

I söndags så var jag o Thomas en sväng på stan o shoppade (ja, jag har den ultimata pojkvännen som inte klagar över att behöva springa runt på stan en hel dag). Vi köpte lite tröjor till Thomas, tröjor som jag gillar..hehe. Sen så sprang vi runt lite granna o till sist så satte vi oss på Brogyllen o fikade, dom har jättegod cappucino där! mmm...så gott med tanke på att många inte kan göra god, och speciellt inte lika god som den vi drack i Grekland! Sen åkte vi o handlade, då kom jag på att jag inte tycker om människor.

Måndags..matteprov, behöver väl knappast berätta hur det gick eller? ;)

Sen såg jag på Oprah nån dag också och då var det nån som inte skulle klaga på 21 dagar, han skulle ha nåt armband på armen och varje gång han klagade så skulle han byta arm och börja om. Jag tänkte att jag skulle testa det..fast alla som känner mig vet hur svårt det kommer vara med tanke på att jag faktiskt klagar på praktiskt taget precis allt. Och på tal om det, varför är Sam kvar i idol? Han kan verkligen inte sjunga o sen står han på scen o limar o ser ut som han har magkramp eller nåt. Seriöst, rösta ut honom..Sen tycker jag inte om gamla tanter som är otrevliga i affärer heller. Jo, medans ni ändå röstar ut Sam så kan vi väl rösta ut Amanda också? Jag hör ingen sång whatsoever. Känns överdrivet allt.

Jag funderar på vilken dag jag ska sluta klaga, några ideér?

Bilder i mitt liv: http://emoen1.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Tony

Torsdagar är bra dagar att sluta klaga på, tycker jag :) Intresserad av ditt liv oavsett, så. Men trevligt om du mådde bra.

2007-10-23 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0