MARDRÖMMEN

Igår natt så drömde jag en hemsk mardröm...jag drömde om räta linjens ekvation, formler o allt. Jädrar vad det sög.

Idag så har det inte vart någon direkt bra dag...det har vart en dålig dag.
Det började med att klockan ringde, det är ju hemskt om nåt. Klockan 06.00 ringde den..
Så jag gick upp o gjorde mig lite smått iordning, packade ner det sista jag skulle ha med mig till träningen och åkte iväg. Body Pump 07.30 är härligt. Men inte när instruktören står o gapar för mycket, det var riktigt störande faktiskt, dessutom var hon förvirrande vissa stunder och det störde mig mer. Sen kunde jag inte ha på lika mycket vikter som jag brukar, det trippelstörde mig.
Efter detta så åkte jag till Sahlgrenska för jag skulle röntga nåt var det nu var, kommer dit o går halvt o halvt vilse..min läkare hade skickat att jag skulle gå på nåt drop in också med remiss o bla bla bla, och ja, det är precis lika förvirrande som det låter. Första röntgen går bra, sen ska jag bort till drop innen och då blir jag riktigt förbannad eftersom min läkare inte skickat remissen dit. En gång är ok...två gånger är sådär. Men nu var detta TREDJE gången hon missat något. Och sånt gör mig riktigt förbannad kan jag säga.
Så jag ringer Thomas, hör hur upptagen han är men förklarar fint att jag skiter i det för jag var så arg. Sen går knappen på min jacka av också.
Åker hem, ingen post (väntar på mina kort jag har beställt). Ringer till sköterskorna där jag går och stackarn råkar ut för min hemska ton som ju inte är riktad mot henne, men det blir tröttsamt att behöva jaga sin läkare för att de inte sköter sitt jobb.
På väg till vagnen, vad händer då? Jo...jag slår i trottoaren o skrapar mina nya stövlar så det blir repor..

Men...väl inne i stan så träffar jag Thomas o då blev jag glad igen =)

Dagens slutsats blir följande:

Alla borde ha en Thomas

Vill du se bilder? http://emoen1.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Tony

:D naaaaw, stackars!!

2007-10-10 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0