NU ÄR JAG ARG!

Jag måste bara få ur mig det här för jag är så käpprätt jädrans förbannad nu. Ja det är faktiskt så illa.

Vi börjar från början.

För många år sedan (typ 9) så började jag chatta med en kille i Kanada och vi blev så goa vänner så det finns inte. Vi chattade varje dag o skickade brev till varandra i många år. Vi var väl kanske lite småkära men insåg att det aldrig skulle bli något mellan oss. Vi förblev jättebra vänner och vi kunde verkligen prata om allt och gjorde det också. Han har hjälpt mig genom så mycket och jag har hjälpt honom (bla gjorde vi en deal som antagligen räddade båda tillbaka till livet på olika sätt).
Så träffade han en tjej , men det funkade inte så dom gjorde slut. O sen var hon visst gravid. Och eftersom han är en sån go kille så bestämde han sig för att stanna med henne. Det största misstaget han någonsin gjort!

Efter ett tag så märkte jag att det var hon som var ute på hans msn, och han gick aldrig att prata med, tydligen så satt han framför tvn och hade inte tid att prata med mig (från att ha pratat regelbundet o sen knappt på 6 månader och helt plötsligt gick tvn före?) men hon skulle hälsa. Och hälsa. Och hälsa.
Så jag skickade ett mail till honom. Jag skickade två mail. Tre mail.
Inget alls.

Så en dag så var han ute på msn och jag frågade varför han inte hade hört av sig och om han inte ville vara min vän längre? Ne, han hade inte fått några meddelanden, inga mail. Då har alltså den *censur* inte sagt något och dessutom vart inne o raderat mailen från mig. Att fortsätta skicka brev till honom går inte, tror inte ens han fick mitt sista, hon eldade väl antagligen upp det eller nåt.

Han berättade inte ens när de gifte sig, för vi kunde ju inte prata med varandra.

Så skaffade den här saken (hon alltså) facebook och här såg jag min chans, för då kanske han också hade skaffat det, men nej. Så jag började väl prata lite med henne och oj vad många bilder det kom ut på barn o allt möjligt (japp, dom ska ha barn igen)
så skaffade han äntligen facebook och vi började maila och försökte ta igen alla 3 år vi missat och inte kunnat prata med varandra. Jag frågade om hon hade hans lösenord till facebook, lite trött på att hon skulle radera allt eller läsa allt vi skrev. Han skrev att hon inte hade det. Kan säga också att det vi skrev i mejlen var hur vi saknat att prata med varandra och jag kallar honom för ett visst namn som jag kallat honom för i, ja sen vi pratade första gången. Vi pratade som gamla vänner brukar göra.
Men vad händer?

Jo..jag får ett mail från honom men det är HON som skriver att hon visst har lösenordet. Då har hon alltså gått in och tjuvkikat på allt vi skrivit och anklagar mig för att försöka ta honom ifrån henne och jag krossar deras äktenskap och herregud. Dessutom har hon nu raderat hans facebook. Han får inte prata med någon annan.
Så HUR kan jag krossa ett äktenskap? Vi har aldrig träffast, kommer antagligen aldrig göra det heller (det skulle iofs vara roligt, men med tanke på henne kommer det aldrig hända) och jag älskar min pojkvän och skulle ALDRIG lämna honom för någon annan.

Så jag skrev då till hennes facebook (låter ganska fjortisaktigt jag vet) och bad henne växa upp och sluta vara så svartsjuk, och att det inte är jag som krossar deras äktenskap utan hon gör det genom att bete sig så här. Han gifte sig med henne, de ska ha sitt andra barn, vad tror hon? Seriöst? Åh, jag tycker så synd om honom! Den lilla...att hon bara kan med att såra min vän på det här sättet, att förstöra hans liv såhär...jag är så arg så jag kokar! Jag har inte ens gjort något som skulle kunna förstöra deras äktenskap...

SUCK! Jag hoppas han lämnar henne, hon förtjänar verkligen inte någon som honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0