INGET SPECIELLT

I söndags så var vi o kollade på den här tokfina lägenheten som jag bara vill ha..vi ska få besked idag eller imon (tror jag) om vi får den, men jag vill veta nuuuuuu! Men den var verkligen fin och utsikten var underbar, området lugnt och skönt precis som vi har det nu..åh..ge mig :)

Annars har väl saker och ting flutit på som vanligt, inget speciellt som hänt så direkt. Ska iväg till svenskan sedan och argumentera om något...kom på det perfekta ämnet; Varför BigMac borde bli Sveriges nya nationalrätt :D
Det är då inte min personliga åsikt, men det kan vara skoj att argumentera om det ändå..man får ju använda lite fula knep också med statistik o sånt hehe. Skulle jag säga som det var så skulle ju ingen hålla med mig alls (speciellt inte om jag la till tillbehören i min beräkning av näringsvärden, nu tar jag ju BARA upp hamburgaren, fast de flesta associerar ändå hamburgaren tillsammans med mealet  :P)

Igår så var det faktiskt ganska gött väder här igen, idag är det svinkallt. Jag börjar ana ett mönster här...

Dagens uppmaning: Ät inte torsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0