BRA VÄDER

Idag får jag säga att vädret faktiskt vart något bättre, och när vädret är bättre (regn o mulet =) så mår jag bättre också. Så idag har faktiskt diskat o skurat lite (väldigt lite) och strukit en massa kläder.
Gick och hämtade min bok som jag hade beställt och det känns skönt när man orkar lite mer på dagarna.

Thomas hade en kaxdag idag och sa till lillkillen att han skulle sparka lite extra. Han brukar lyssna på sin pappa trots att han ännu är i magen, men han var faktiskt lugn...i 15 minuter. För sen satte han igång o levde loppan där inne och gör det fortfarande (detta var några timmar sedan). Iofs skönt för då vet man att allt är bra, lite jobbigare dock när man inte kan böja sig framåt.

Imon så är det försäkringskassan som gäller, måste reda ut allt detta nu så jag kan slappna av någon gång. Känns som så fort man löser ett problem så dyker ett nytt upp.
Men problem är till för att lösas, och visst känns det skönt när man kommer en bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0