DÅLIGT

Inser nu att jag kanske inte borde släppt in småtjejerna som ringde på porttelefonen, jag gillar inte när man ringer på andras dörrar. Men jag orkar inte bry mig idag.
Det är ingen bra dag idag.

Igår var däremot en bra dag. Jag och syster åkte till havet i Kungsbacka och låg o solade (15 minuter klarade jag av), badade lite, åt sallad o läste bok. Så skönt för det fläktade så härligt. Nog för att man såg ut som en strandad val och lillkillen blev inte så glad om jag inte täckte över magen (han är lite ljusskygg minsann). Men lite färg fick jag iaf, o sen när man satte sig i bilen så började svetten rinna igen.
Är så glad att jag slapp köerna på vägen hem, var lite orolig ett tag men jag slapp dem.

Idag däremot mår jag icke bra. Yr o illamående konstant, vette sjutton om det har nåt att göra med att lillen höll mig vaken halva natten. Jäses, tänk om han håller igång lika mycket när han kommer ut sen. Jag fick inte sitta, inte heller ligga på någon sida för då började han sparka som en galning och buffade o hade sig.
Så idag har jag mest bara legat på soffan och i sängen. Orkade faktiskt diska för en stund sedan o sitta en stund vid datorn. Ska dock återgå till soffan igen för jag är helt slut. Lillkillen verkar också helt slut idag för det då inte mycket bök inne i magen. Men jag har mina aningar om att han kommer vakna....när jag lagt mig för att sova för natten.

Men det gör inget, jag tycker om honom ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0