DE FINNS INTE MER

Jag kan idag ärligt säga att igår faktiskt var den värsta dagen.

Det gick ändå ganska fort för katterna att lämna oss, men jag kan inte beskriva med ord hur ont det gör i mig.

Det är tomt, tyst..jag förväntar mig att se dem ligga på sina favoritställen eller busa runt med varandra. Höra Falcon mjaua sitt godmorgon innan han hoppar upp i sängen eller Molly ligga på stolen på balkongen o lyfta på huvudet o mjaua godmorgon hon också när man tittar ut..

Det går inte mer nu för tårarna och sorgen återvänder


Kommentarer
Postat av: Tony G

Nu gjorde du mig sorgsen :(



Men du har mycket att se fram mot i alla fall!!

2008-08-24 @ 11:06:23
URL: http://www.magik.se
Postat av: Katta

Jag är jättelessen att du var tvungen att låta dom somna in. :( kramar massor

Men nu finns dom på det stället där dom alltid har velat finnas: I ditt hjärta.

2008-08-24 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0