DET GÖR ONT!

Ajaj...nu kommer det gnäll igen...men jag måste gnälla lite.
Min mage gör riktigt ont...eller ja min livmoder gör ont. Jag vet inte om jag har någon mage längre. Den kanske är där någonstans...bland mina försvunna organ.

Men iaf, igår var jag ute o fikade med några från blivandemammaforumet jag hänger till i. Vi hade jättetrevligt, men sen så fort jag gjorde något ansträngande så fick jag så ont så jag knappt kunde gå. Under eftermiddagen/kvällen så blev det värre och tillslut så kunde jag inte gå alls. Jag ville helst bara stanna där jag var o svimma eller spy eller nåt sånt.
La mig på soffan när vi kom hem och då var det lite bättre efter ett tag, så länge jag inte rörde mig.

Trodde det skulle gått över till idag, men icke.
Åkte in till stan för att äta lunch med Thomas, och ajaj..ont igen.Det gick fortare än igår och bara att gå 5 meter känns som om man ska springa ett marathonlopp eller nåt sånt.
Kände när jag var i stan på väg till vagnen för att stanna, sätta ner foten i marken, säga nej sådär trotsigt och lägga armarna i kors.


Får se vad barnmorskan säger, ringde dit för att höra om det är normalt. Ingen som svarade men förhoppningsvis så ringer dom upp snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0