GUDOMLIGT UNDERBART

Ååååhhh, jag ÄLSKAR regn!  Jag är nersvullen och pigg och det är totalt tokunderbart!

Idag så var jag på föräkringskassan och pratade med en jättesnäll människa som hjälpte mig med precis allt, så nu är det ordnat och det känns riktigt skönt. Så alla problemen där är lösta iaf.

Träffade Karin och Olivia efter det, och O har verkligen vuxit så mycket sedan jag såg henne sist. Hon börjar bli en riktigt stor dam nu (2 år i nov) och så charmig =)
Vi åt lite baguetter på Paprika och sedan så gick vi till våran favoritaffär och tokshoppade. Jag skulle ha lite saker till sängen och efter mycket velande fram och tillbaka så hittade jag två jättefina påslakanset. Ett med spöket Laban och ett med Mumin.



Till vagnen så köpte vi två andra påslakanset, ett som passar jättebra som är lite mönstrat, vitt underlag med svart blom mönster och det andra med Tummen (han är ju så söt!)



(Alla grejerna kommer från Rätt Start)

Vecka 35
Kroppen: Om kvinnan fick instruktioner om att vila pga tidiga sammandragningar tidigare i graviditeten kan man nu pusta ut. Barnet anses nämligen ha goda chanser att överleva om det skulle födas. Det behöver oftast bara ligga i kuvös för att hålla värmen.

Barnet: Fingernaglarna har nu vuxit ut helt och hållet på barnet. Barnets benmärg börjar producera röda blodkroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0