SMÄRTA

Drömde en hemsk dröm imorse om att Thomas hade gjort slut. Blev ännu värre då jag vaknade och ingen Thomas låg i sängen, var på väg att börja ropa efter honom när jag kom ihåg att han var på jobbet.

Så jag gjorde som vem som helst...ringde o skällde för han inte hade pussat hejdå innan han gick.
Nu var det ju bara en liten sån där sak som jag hade missat..för han hade visst pussat hejdå, jag hade sovit igenom pussen bara. Det suger ju fett =(

Träffade min mamma på stan idag. Köpte present till min kusin som har fyllt år, tyckte jag träffade ganska bra på vad han vill ha. Så om han inte gillar mina presenter så får han byta smak helt enkelt =)
Sedan så satte vi oss på ett café i Haga och fikade. Eller ja, jag åt väl lunch eftersom jag var så väldans hungrig, och som vanligt blev det lasange. Tycker nästan att lasange är den enda varmrätten många cafeér har.
Konstigt.
Iaf så fick dom värma den mer eftersom den fortfarande var kall när jag fick den. Inge höjdare när man är gravid att äta illa värmdmat (mycket bakterier o skit). Men de bad om ursäkt o värmde den igen. Jag måste säga att den var riktigt mumsig. Trots denna stora portion så lyckades jag även trycka i mig en tallrik med maräng och äpple kaka.

Jo, jag är gravid, det finns inte längre något stopp Eller jo det finns det, fast det lättar efter 10 minuter =)
Sen när jag gick hem från vagnen så fick jag så fruktansvärt ont i sidan, kändes inte direkt som håll. Vettesjutton om det var lillkillen som höll på o böka eller nåt sånt för ajajaj. Var så jag knappt kom hem o sen var det bara att masa sig till soffan o sitta en stund tills det gick över. Nu känns det inte så farligt längre o det är ju skönt.

Nu vill jag bara att Thomas ska komma hem så vi kan pussas


Kommentarer
Postat av: Katta

haha jag minns en gång när jag var och åt kinamat när jag var gravid. Jag åt precis som vanligt och tyckte allt var frid och fröjd och mätt blev jag.

Sen när vi kom ut på gatan så höll jag på att spy.

Det går inte så bra att sitta ihopknölad och proppa i sig mat när man är höggravid. :)

2008-08-06 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0