SNOR

Stackars Thomas är hemma idag för att han är förkyld...*visslar lite oskyldigt och tittar upp i taket*

Men det är trevligt att ha honom hemma, även om han snörvlar o har sig, för då är vi ju ändå två stycken. Igår så tröttnade jag ju lite på att vara hemma och blev otroligt rastlös. Enligt mamma så har jag fått det efter min far, att jag blir hyperaktiv när jag är sjuk. Pappa ska tydligen ut o städa förrådet när han har 40 graders feber så,..ja..kanske =)

Men jag åkte till bebisaffären och köpte barnvakt/andningslarm, nappflaska som är la speciale (en sån där som har samma funktion som ett bröst så man kan amma trots att man kanske måste anväda flaska ibland), 2 nappar och en napphållare. Jo, 3 jättegulliga kortärmade bodys också. Så det enda som jag egentligen nödvändigt saknar nu är byxor till lillkillen.

Men sen ringde det en supertrevlig människa från försäkringskassan idag som tyckte det var lite konstigt det här med att jag inte fått pengar, men hon hade alla papper framför sig och skulle ordna det på momangen. Sånt gillar vi =)
Så när det är ordnat så ska jag köpa allt jag tycker är gulligt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0