NÅGOT ALLVARLIGT?

Igår så var det *surprise* regn i Göteborg igen. Det regnade, som vanligt, inte rakt ner utan mer ifrån sidan vilket gör att det är ganska svårt att ha paraply.

Kan ju ge ett glädjande besked och det är att jag fick VG+ på mitt svenska prov, mindre glädjande är att + inte syns i slutbetyg och jag var 2 eller 1 poäng ifrån MVG. Det suger.
Annars i skolan så har jag en stor uppsats i historian där vi ska blanda in personliga tankar o sånt, hypoteser. Har samtidigt en uppsats i geografin där vi INTE ska blanda in sånt utan hålla oss strikt till fakta. Ska bli intressant o se hur det går att göra dessa samtidigt med två olika tankesätt :)

Annars så tror jag faktiskt inte det hänt så mycket, satt hela helgen o råpluggade inför geografiprovet, nu på fredag har jag svenska seminarium. Nästa vecka har jag faktikst, hör o häpna, inga prov!

Igår så skulle jag ha en engelska lektion, men läraren dök aldrig upp och de på expeditionen kunde inte få tag på henne heller. Givetvis så trodde en del att något jättehemskt måste ha hänt! ojoj, allt ska vara så allvarligt.
Jag sa att hon kanske helt enkelt glömt av våran lektion, är enda lektionen på dagen för henne, och hon kanske är någonstans o inte har med sig mobiltelefonen. Men nej, det fanns ju inte utan det måste ju ha vart nåt fruktansvärt som hänt *sucka*

Ja jo! Sen igår också så träffade jag ju Sanna inne på Hemköp! Vi läste till undersköterskor ihop för några år sedan och hade görbra kontakt, men sen så tappade vi den och vi har inte lyckats nå varandra på telefon o sånt, vettesjutton varför. Men så träffades vi, bara sådär! Efter 2 år! Var så skoj, så vi kom på att vi skulle fika nästa vecka o ta igen allt, är MYCKET att ta igen!

Den här måste bara ses :)

http://youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0