ÄNTLIGEN!

Jag blir så glad, Charlotte Perrelli gick vidare. Jag gillade verkligen hennes låt, tillslut kom det en bra låt! Nu är det upp till henne och Sanna Nielsen.
Och Björn Gustafsson, ja..han är ju bara totalgrym :D

I helgen har vi inte gjort något speciellt direkt, slappat o tagit det lugnt. Så skönt att få göra det ibland. Köpte thaimat igår och åh vad gott *dreglar som Homer*

Idag har det vart ett underbart väder här, solen skiner och det är inte speciellt kallt. Folk springer man ur huse med hundar, barnvagnar och sig själva och det är så härligt att se. Gick förbi Mölndalsån och såg hur jädra högt den hade stigit under regnperioden igen. Är ju inte klokt egentligen att dom inte gjort något för längesedan!
Fick tillbaka lite prov i skolan idag också..
Geografi: MVG! *woho* hade 3 fel totalt..dumma fel..jag hade tagit fel på topografiskt och tematisk karta samt skrivit att en v-dal formades av smältande isvatten när det skulle vara vanligt rinnande vatten..men ändå :)
Historia: VG! trodde knappt jag skulle få G där, så det är ju bra =)

Åt kebabtallrik idag, gudomligt gott och jag är fortfarande äckligt mätt trots att det var flera timmar sen..

Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Får gratulera till de fina resultaten i skolan=) Det är riktigt kul att det går bra för dig. Det lönar sig att kämpa.
Ha det bra

Günter

2008-03-05 @ 05:02:33
Postat av: Katta

Den enda höjdpunkten i Melodifestivalen är Björn Gustafsson. Han är störtskön!
Jag tror inte att jag har skrattat så mycket som när han är i gång.

2008-03-05 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0