SJUUUUK

Jo jag har åkt på en förkylning igen, jag nyser o snörvlar o hostar o har mig.


Och som jag hade längtat efter denna snö! Men så kom den precis när jag är sjuk...så det blir ingen pulkaåkning för Kerstin, såvida det inte kommer ner snö fast det känns la som att det kanske inte kommer ske. Men man ska aldrig säga aldrig! :)
Det som känns jobbigt är att man missar så mycket i skolan (trots att jag snörvlade mig igenom ett prov i måndags) och sedan så fick jag ställa in en körlektion..IGEN..usch =( Hoppas iaf att jag är såpass bra så jag kan köra imon.

Igår så fyllde darlingen här hemma år (Thomas alltså) och givetvis skulle han bli firad :) Så på morgonen så sjung jag en halvkråkig "Ja må han leva" och så fick han frukost på sängen och ett litet paket.  Sen på kvällen så åt vi en god middag, åt chokladpudding osså fick han ett till paket! Och precis det han hade önskat sig också.

Ska nog gå o nana en stund tror jag..vore skönt..Mer sömn åt folket! =)


Kommentarer
Postat av: Günter Sand

krya på dig. Ha en glad påsk

2008-03-20 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0