SKVÄTTARN

Idag regnar det igen. Men jag måste ändå säga att jag tycker regn är mysigt, men då ska det vara sånt där riktigt regnväder, inget duttande. Och det ska vara mörkare, inga ljusgråa moln för då känns det bara allmänt daskigt.
Men tänk vad mysigt det är ändå. När man är på väg hem och det spöregnar o man blir pisseblöt, så kommer man hem o tar på sig myskläder, bäddar in sig i en filt eller nåt i soffan o bara är medan regnet strilar mot rutorna.

Däremot kan det blir lite jobbigt ibland, som när jag stog utanför skolan o skulle över vägen o ett pucko till bilist kör rakt i vattenpölen o skvätte ner alla som stog o väntade. Jädrar vad surt!

Annars är allt som vanligt, ska snart ner i tvättstugan o ta hand om veckans samling :) O sen blir det till o plugga, eftersom det är prov på fredag...stoooort prov

sen en uppmaning till alla människor; GE BLOD! Akut blodbrist igen så spriiiing, ni får macka o kaka o sånt..*mums* o dom är bra på att sticka också!

http://www.geblod.nu/main.aspx?PageId=1

Kommentarer
Postat av: Jessie

Om jag kunde och fick ge blod så skulle jag =)!

2008-03-13 @ 20:30:46
URL: http://chucky87.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0