BARNHEMMET

Igår så hyrde vi den där filmen Barnhemmet och såg den medans vi fortfarande var vakna. (Med andra ord så startade vi filmen före kl 19 :D )
Den var bra, men ganska äcklig stundtals. Stackars Alexander lyckades tillslut somna i mitt knä, men vaknade sekunden senare av att jag hoppade till...Vi hade lite problem med filmen också, en stor repa i skivan. Vi tänkte att det kanske skulle funka ändå men det slutade med att Thomas fick åka till videobutiken och byta ut den. Ganska dålig stil av dem att hyra ut kassa skivor. Dessutom fick vi inte ens tillbaka pengarna eller nåt. Fast jag är inte förvånad för den videobutiken är rätt kass, bla tog dom ut en avgift för dom påstod att vi hade lämnat in filmer försent vilket vi inte hade. (ta alltid kvitto när ni lämnar tillbaka filmer!) Tyvärr så är det enda butiken här i närheten som man kan hyra film, förutom i stan då. Så det suger ju.

Och lilleman var TOKPIGG igår. Han somnade...i 5 minuter. Och sedan var han klarvaken igen. Men vi hade haft en spännande dag, vi bakade pepparkakor.
Tyvärr så fick jag slänga hälften =( Vi har ingen äggklocka för den har pajjat och det är otroligt lätt att missa tiden med en halvminut, och när det gäller pepparkakor så kan dom ju brännas på bara några sekunder. Så det sög det med. Men några blev det iaf och dom såg bra ut och smakade väldigt gott *woho* Nästa projekt blir att baka lussebullar.

Imon så ska jag egentligen åka på filmdag hos en mamma på forumet, men min hals har gått i strejk och jag tror att en förkylning nalkas där borta i horisonten. Dagens "det suger" nr 3. Usch. Bara lillgrisen klarar sig, jag är lite halvskraj för RS virus..

Kommentarer
Postat av: Katta

Inte bara min hals som strejkat hör jag.

Min har strejkat rätt länge nu. sur

2008-11-30 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0