LITE DEPRIMERANDE

Ibland så kan man bli lite ledsen över saker, eller mycket. Så är det. Tänkte bara skriva det.

Igår så hade jag o Frida tänkt åka in till stan o äta sushi, men jag kunde inte så sent som hon så vi bestämde oss för att ta det en annan dag. Det blir ju så ibland när man har små bebisar att allt inte går som man tänkt sig. Det beror lite på hur dagen innan vart, hur natten vart, magknip, sovtider..allt möjligt. Att ha rutiner i ett sånt här tidigt stadie kan funka, men så fort man gör något annat på dagen som man inte är van vid så ruckas rutinerna ganska snabbt.

Så jag åkte in till stan tidigare istället och åt lunch med Thomas. Det finns en jättemysig restaurang på Åhléns och den laxen de hade igår var så tokgod *älskar lax*. (Haha..kände mig lite som fashionilla i lilla landet lagom när jag skrev *älskar lax*, typ som hon alltid säger rodnar eller nåt sånt. Har ni inte sett programmet vet ni inte alls vad jag pratar om och då kommer detta biinlägg bara verka väldigt konstigt).
Det är väldigt mycket barnfamiljer som sitter där, eller ja, mammor med bebisar och barnvagnar =) Det lustiga var att en av ungarna som satt där var så lik Alexander så det var nästan skrämmande. Samma hårfäste, hårfärg, kinder o ja, ganska lik faktiskt.

Alexander har börjat vara vaken mycket mer nu också, som igår då när vi satt och åt så var han vaken nästan hela tiden. Ibland ligger han bara och tittar och ibland pratar han med spöket Laban som hänger ner. Det ser faktiskt ganska roligt ut när han gör det eftersom han ser så allvarlig och seriös ut i konversationen.

Idag är det dags för BVC och att träffa farbror doktorn, spännande.

Kommentarer
Postat av: Katta

skrattar Han kanske har väldigt allvarliga diskussioner med Spöket Laban om hur det är att hänga där, hur världen runt omkring ser ut och så. ;)

2008-11-13 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0