PÅ VÄG NERÅT...

Haha, gjorde en riktigt blond grej i måndags.
För att se hur mycket jag gått ner så väger o mäter jag mig titt som tätt. Iaf, i måndags så ställde jag mig på vågen, reaktionen blev *****(=massor av svordomar). 7 hg, jag hade gått upp 7hg! Hur i helskotta kunde det gått till? Jag menar, jag äter nyttigt och rör på mig, iaf så mycket jag får röra på mig. Jag tokammar och tycker att jag borde gått ner!

Därför så gick jag i strejk den dagen. Jag åt min chockladkaka som jag unnat mig lite av dagen innan och funderade på vad jag skulle göra, ge upp? Kändes ju liksom inte bättre när man anstränger sig det man kan o sen går man bara upp, och veckan innan hade jag praktiskt taget stått still på vågen, antagligen för att kroppen skulle hänga med.
Men ändå..hallå eller..

Sen på kvällen, mååånga timmar senare när jag precis ska kliva in i duschen så slår det mig och jag rycker upp dörren för att berätta mina glada nyheter för Thomas

"-Jag har ju inte alls gått upp!
-Va?
- Nej, jag har ju inte gått upp. Jag trodde jag vägde som Katta och då skulle jag ha gått upp, men jag har ju gått ner 2½ kg!"

Det var rätt skönt, då funkar ju allt jag gör ändå..höhö


Kommentarer
Postat av: Katta

ASG Hur är det med minnet? Har du fått teflon skalle redan och glömt hur mycket du vägde från början? ;)

2008-11-05 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0