MIN LILLA LATTEUNGE =)

Idag så gjorde Alexander sitt första besök i den stora staden Göteborg...genom att sova sig igenom allt =D

Nej, han var faktiskt jätteduktig får jag säga. Vi var o traskade runt lite och var vid kungsportsplatsen. Något som inte var populärt var dessa gatustenar som gjorde att vagnen guppade upp och ner fasligt mycket.
Tittade man ner i vagnen när man körde över dessa stenar så såg man ett väldigt gulligt litet skrynkligt ansikte som väldigt tydligt visade vad han tyckte =)

Väl inne i affären så sov han hela tiden, var ju tvungen att köpa mig ett par nya byxor eftersom de enda jag kan ha nu är mina träningsbyxor och att vandra runt i dessa hela tiden är väl inte direkt så skoj. Lite tråkigt bara att man måste köpa flera storlekar större än vad man är van vid. Man kan väl liiite lätt påstå att mittenområdet är något större nu än var det var innan man blev gravid och la ner allt vad träning heter...typ.

Enda gången han egentligen vaknade till var när vi var uppe på pappas kontor för en mat- och bytablöja paus. Men så fort vi kom ut i hissen igen så somnade han. För att vakna till lite mer  när vi satt o fikade, men istället för att börja gråta (måste säga att det såg ut att vara nära ett tag) så låg han o stirrade på insidan av vagnen. Lilla goegubben =)


Kommentarer
Postat av: Katta

Jo det där mittenområdet brukar alltid vara ett problem område efter en förlossning. :/

Jag kämpar med mitt fortfarande, 1,5 år senare.

Behöver jag säga att jag känner mig som en stor, fet rövarhövding med pösmage och pipskägg? skratt

2008-10-19 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0