SÅ TRÖTT SÅ JAG STUPAR

Min son..är pigg...väldigt pigg.

Han har vart en ängel när det gäller sovandet ända sen han föddes, men inatt..ojoj...

Det är inte att han skriker, för det gör han inte och det är väldigt skönt. Men han gnyr väldigt mycket, ger man honom nappen så funkar den tills han slumrar till och den trillar ut, för när den trillar ut så vaknar han och börjar gny igen.
Försökte allt inatt, såg till så han var mätt, torr, magen funkade som den skulle och han somnade på liggandes på mage på min mage under natten när vi satt och tittade på Jerry Springer. Men så fort jag la ner honom i sängen så började han gny. Försökte lägga honom brevid mig i våran säng, men det hjälpte föga.
Fick honom tillslut att somna om någon timme, men sedan var det full action från 06.30 imorse. Först nu för ca 20 minuter sedan somnade han "ordentligt" i sin vagn.

Men för att ta reda på vad gnället kommer ifrån så har vi nu börjat köra uteslutningsmetoden. Så igår så var det slut på kolsyrat vatten, det har iofs inte vart några problem innan och jag har bara druckit ett litet glas, men sånt kan ju komma senare och jag har hört att kolsyra kan ge bubblor i magen, så det går tokbort.
Sedan så åt vi chiligryta igår och jag misstänker att detta kanske inte heller var världens smartaste drag kanske..

Men han är ju så go den lille rackaren, nu ligger han iaf o sussar i vagnen och ler titt som tätt. Kanske drömmer han något eller så kör det helt enkelt runt i magen, men jag tror nog att han drömmer om något roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0