14 DAGAR ÖVER TIDEN & SMÄRTA!!

Gjorde en dum sak idag igen *sucka* Att jag aldrig lär mig?!

Först så kom jag på att jag skulle gå till Netto, det enda som jag kan gå till någorlunda. Fast egentligen inte men jag ville ändå, halvt om halvt envis som man är.
På vägen dit så ska jag gå över vägen, finns inget övergångsställe eller nåt utan är väldigt dumt byggt. Då kommer det en bil (givetvis) som svänger ut där jag går, gammal människa men jag misstänker att hon såg mig ändå.
Tror att gubben som går på andra sidan ropar något surt till mig, har musik i öronen så jag hör inget, men han såg sur ut, blängde på mig och verkade säga något.
När jag kom till Netto så hade dom knappt något av det jag ville ha (som vanligt) så jag blev ännu surare. Huvudmotivet var att jag skulle ha en Aftonbladet också, men givetvis så hade de bara GT, då blev jag ännu surare.
Så jag lunkade hem med det jag hade köpt och sedan så skulle jag ju ha min Aftonbladet så jag dumpade påsarna och gick till kiosken. Vilket jag inte skulle ha gjort.

Nu sitter jag här med ljumskar som värker som in i ******* och det bränns som attan. Jag kan knappt gå, gör det med stor möda och näe usch. VARFÖR?

Det är iaf imon jag ska till läkaren. Håll tummarna för att det går som jag vill. Nu kommer det ju inte göra det eftersom ungen är så envis, men håll tummarna ändå.

Kommentarer
Postat av: Nina

Stackars dig!!!



Du jag kikar in från FL, gick igenom vår lista i vår MF tråd, minns du...?? Annars har du länken här: http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35904390.html



Hoppas du kikar in, o du...alldeles snart är det din tur o få bebis!! Kämpa på!



Kram bebis igen....

2008-09-29 @ 11:35:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Tess

Kerstin då! Nu måste du tänka lite på dig själv, inget gott alls att ha ont ju!

Håller tummarna för att det sätter igång inatt eller att de sätter igång dig imon!

Skickar ännu en styrkekram =)

2008-09-29 @ 12:24:04
URL: http://missgraphic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0