BEBIS-EN DAG ÖVER TIDEN

Nej...det blev ingen bebis som behagade komma ut igår. Han verkar trivas där inne och vill stanna kvar ett tag tydligen, finns väl inte direkt mycket som jag kan göra åt det för tillfället känns det som, så på nå sätt är det väl bara att gilla läget.

Så gårdagen spenderades hemma hos mina föräldrar, där vi firade att mamma fyller 50 idag. Mamma och syster hade gjort jättegoda kycklinpajer, och till efterrätt så blev det en herrans massa kakor och en stor chokladtårta med marsipan o lite annat. Fyrverkerier hade vi också (små, nästan som stora tomtebloss), och ja, brandlarmet gick i gång =)
Sedan kom pappa hem och det var knappt att man kände igen honom eftersom han har gått ner 20 (!) kg sen jag såg honom sist, det måste vart 5 veckor sen eller nåt sånt. Det var lite konstigt faktiskt för han såg inte riktigt ut som min pappa...
När alla hade gått och så gick jag och mamma upp i spelrummet och spelade biljard. Jag hävdar fortfarande starkt att bordet lutar, till min nackdel då givetvis ;)

Vi fick också träffa Elins nya pojkvän, och det var trevligt att få ett ansikte på honom nu när vi hört en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0