EN ÖNSKAN

Detta är en önskan till er som har mitt nummer

Jag skulle uppskatta att inte få några sms eller samtal de närmaste dagarna.
Inga som handlar om när det blir, hur jag mår, om det är snart, när det händer jada jada.

Jag glömmer ingen utan skickar sms när allt är klart.

Anledningen är att mina nerver är på utsidan som det är redan och att få sms och sånt stressar mig som attan.
Kunde ju stänga av min telefon, men samtidigt så vill jag kunna prata med människor som jag ringer, men jag ser alltså att ingen ringer mig :)

Tack =)


Kommentarer
Postat av: Pjatt

Stort grattis till lillkillen som äntligen kommit. Hoppas ni har det riktigt mysigt nu uppe på BB kram

2008-10-01 @ 11:01:50
Postat av: Linda

Ville bara än en gång gratta er till lillkillen som äntligen ville komma ut! Hoppas ni alla mår bra och att allt gick bra för er!

Kramar från oss i Dalarna =)

2008-10-01 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0