BARA 199 FÖRE!

Det är ganska intressant, för läser man på försäkringskassans hemsida så står det att de försöker svara inom 5 minuter. Jag är inte så säker på att de har hört att det är fult att ljuga..det har aldrig gått på 5 minuter då jag ringt! Nu är kön ganska kort och jag har plats 188 (!) Vad som kan vara lite tråkigt då man kommit fram är att de ändå inte kan hjälpa en eller så får man ett svar man inte tycker om.

Men dagen har ändå startat väldigt bra! Victoria frågade igår om jag och Alexander ville följa med till en öppna förskola här i närheten, och jag tänkte att det kunde vi ju göra eftersom det ändå var på morgonen. Så klockan nio möttes vi upp här utanför och traskade bort. Elias cyklade och Hampus rusade efter =)

Då vi kom dit var det inte så många där, det var bara lärarna..och vi då. Men lekrummet var jättestort och det fanns massa nya roliga leksaker som Alexander verkligen älskade! Och han kunde gunga på gunghästen (vet inte unge som älskar att gunga mer) och en gåvagn! Nu förståd han ju inte riktigt hur denna skulle användas, så han började backa istället. Sen skulle han försöka köra Joel, men det gick ju inte så bra. Så då bytte de plats.
Alexander satt i vagnen och åt på bollen medan Joel körde runt, fast runt är väl att överdriva, han körde rakt fram och sen fick vi vända på dem så de kunde fortsätta köra åt andra hållet. Så bedårande!

Elias och Hampus hittade lite maskeradkläder och vips så hade de två pojkarna ersatts av två fina damer :D Hatt, klackskor o klänning!

Nu är det plats 110..tjoho..eller inte.

Och ikväll är det dags för babysim! Det ska bli riktigt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0