DÅLIGA NYHETER

Tyvärr så måste jag meddela att det här med kort på bloggen kommer dröja ett tag.
Vi har nämligen installerat ett nytt program..och grejen med det här programmet är att vi inte riktigt når fram till varandra. Jag gör desperata försök men får inte det gehöret jag väntar mig. Får ta någon dag o bara sitta o svära några timmar så kanske det fungerar sen.

I övrigt så hann jag inget av det jag tänkt göra idag. eller jo, läsa ikapp bloggarna. Tog ett tag, typ.
Sen ringde Sara. Vi skulle egentligen träffats i måndags men hon var snorig o eländig så vi bestämde att vi skulle höras på onsdag, idag då alltså.
Först blev jag lite tveksam eftersom jag helst inte åker iväg med Alexander på eftermiddagen, eftersom han då gärna förvandlas till sitt alter ego "I am grinig" och att ha en sån med sig på stan är mindre skoj. Även för honom.

Men tänkte jag, vi åker ändå. Så vi åkte ändå.
Blev tillsagd av ett par fjortisar (!).. då viskulle in i femman. Det stod tre jättecoola (verkligen) fjortisar utanför ingången och rökte. Då jag krånglade mig förbi, för det gick absolut inte att flytta på sig, så råkade jag nudda nån av dem med solskyddet och hörde bara
"Åh, men URSÄKTA dååååå"
Men SUCK..åååååh, ne blaj på dem. Men sen höll en jättesnäll kille upp dörren för mig så jag kom in, den där knappen var som vanligt ur funktion.

In på Kicks och köpte "Mirakel Kit" Låter coolt va?
Det är för naglarna..sen köpte jag min älsklingsansiktsmask också..med lera från döda havet (Thomas tycker jag ser hysteriskt rolig ut i den, men vill man vara fin får man offra sig) Lite pinsamt inne på Kicks bara då jag skulle betala och lyckades tappa alla mina klubbkort så de bara flög överallt. Ett kort hamnade under disken och tjejen där bakom plockade upp det;
- Jaha, det var ett klubbkort från..Åhléns ja
Kändes helt plötsligt som om jag vänstrade med Åhléns. Usch ;)

Så köpte jag strumpor också eftersom alla mina gick i gemensam strejk och hålade till sig. Så jag har använt Thomas strumpor :D Han var nog inte liika förtjust som jag.

Sen så kom Sara och lilla Lowe (2 år). Lowe ÄLSKAR räsbilar och hade en jättefin röd tröja med en räsbil på. Eftersom Sara ska resa utomSverige så behövde hon en massa roliga saker från Åhléns så det ordnade vi. Och de hade REA, ni fattar att jag gick upp i taket, reagalning som jag är. Hittade en ögonskugga för 20 kronor. Blev mycket glad.

Sen sprang vi till glitter, och tillbaka till Åhléns. Sen bort till Dahls där vi drack lite kaffe och Alexander (som bara var halt grinig) fick äta sitt mellanmål. Lowe visade upp sin fina röda tröja som hade en räsbil på sig. Mycket fin. Sen ville Lowe inte vara med längre, så han fick Saras mobil och sen satt han och lyssnade på sin favoritsång "Snälla Snälla".
Där satt alltså lilla Lowe, 2 år, med en mobil mot örat skrålandes "SNÄÄÄLLA SNÄÄÄÄLLA LALALALA SNÄÄÄÄLLA"
En mycket komisk och väldigt fin bild :D

Hemgångsdags efter några trevliga timmar på stan.

Imon SKA jag tamejattan försöka lära mig det där *beeeep* programmet så jag kan få in bilder, vi ska ju ha lattjolajban dp ju. Mammor och bebisar på Naturhistoriska.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt att köpa lite "Lyx-saker" till sig själv :)



Sv: Vad kul att ni har hållt ihop så länge :)



2009-08-13 @ 00:32:03
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att Tant dratt i gång första tävlingen på länge..en tävling där du har chans att vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in =)

2009-08-14 @ 10:19:53
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ja hade myskväll med min pojkvän..chips och ja allt..nu är ja inte krasslig..

va gör du då?

2009-08-15 @ 00:29:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen underhållande..såå kul

sovit gott inatt?

2009-08-15 @ 10:05:36
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0