EN DEL ATT GÖRA

Nu börjar laddningen, för det är MYCKET att göra på en och samma gång! Men det ska gå att ordna.
Jag gör på mitt vanliga sätt; listor

Jag är en tvättäkta listmänniska, men annars får jag knappt saker gjorda för jag har så mycket i mitt huvud precis hela tiden så vill jag få något viktigt gjort får jag skriva upp det.

Och eftersom jag är den tidsoptimist jag är så ska jag imorgon gå till biblioteket, gå mina betyg kopierade (skicka in också om jag hinner), maila o kolla runt olika förskolor samt försöka få tag på min löneassistent (vilket är blaj för det är pissvårt för att uttrycka det så) Sen är det ju det vanliga varje dag med lillgrisen, ska även försöka hinna lite träning samt kanske träffa lite andra mammor en stund i stan.
Meeeen, det ska gå! =)


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hahaha...Jag älskar också listor..de löser det mesta tycker jag :)

2009-08-25 @ 13:20:23
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0