ETT LUGN

Äntligen börjar jag få ordning på saker och ting känns det som! Jag har ordnat allt till högskoleprovet och det är bara att fortsätta plugga.
Jag har ringt alla människor och fått ordnat allt med lön och försäkringskassa och hela fadderullan.
Ska besöka 2 förskolor idag och sedan tänkte jag skicka in anmälan på måndag så den kommer in precis 4 månader innan vi behöver platsen (man får inte söka mer än 4 månader innan nämligen).
Inbjudningskorten är klara och ska skickas ut nästa vecka, ny bilbarnstol ska snart inköpas.

Det enda som är kvar nu är att söka utbildningarna och sedan skicka in betygen om det behövs.

Förstår ni hur underbart och nedstressande det känns att fått ordnat allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0