GOD MORGON!

Så var det måndag igen...
Tiden bara flyger iväg och snart sitter vi där, gamla och skrupliga ;)

Näe..så illa ska det nog inte bli! Alltså att vi blir skrupliga.

Jaja jada jada..

Vad har denna måndag att erbjuda oss då?

Jo!

Först är det dags för tandinformation på BVC. En tandhygienist ska prata om hur man sköter tänderna och såna saker, men sen ska hon även kolla tänderna på barnen vilket är det jag är ute efter egentligen. Ska bli intressant att höra vad hon har att säga om Alexanders gaddar.

Sen är det dags för sushilunch med moder min inne i stan.

Och efter det är det dags att träffa Andreas, Sandra och lille Theo som är i stan! *jubel*
Det ska bli så roligt eftersom vi aldrig fått tillfälle att träffas än allihop. Vi bor ju några mil emellan (De bor i Uppsala och vi i Göteborg) och att samordna boende och allt sånt är ju inte det lättaste. Men den här gången gick det!
Roligt eftersom det skiljer ganska precis en månad mellan Alexander och Theo så de kan nog röja rätt ordentligt kan jag tänka mig, goingarna =)

men först är det duschen som väntar, får passa på när lillgrisen sover för sen blir det livat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0