NÄÄ

Det var nog fel ändå, för det verkar lugnt.

Är ändå besviken på en vän (?) som fortfarande inte hört av sig, sånt suger verkligen. Ett sms, hur svårt kan det vara? Jaja, shit the same.

Pratade med Thomas förut o då blev det bättre. Säger som jag alltid sagt; "Alla borde ha en Thomas i sitt liv" Man blir ju så mycket gladare då.
Nu försöker Alexander ställa sig mot bokhyllan, kanske inte världens smartaste idé...men han är duktig =)

Nåt jag ser fram emot nu är Danmark, våran lilla minisemster vi..eller jag och Alexander ska ha. Thomas ska jobba, stackarn =( Men vi fick lov att följa med!
Ska bli så gött att bo på fint hotell, få frukost, inte behöva diska, städa, stryka eller laga mat. Bara njuta.
Jag behöver verkligen det känner jag.

Over and out från mosshjärnan

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysigt med Danmark!

2009-08-11 @ 20:36:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0