NE BLAJ!

Ne nu känns det sådär fel igen. Jag måste ta reda på vad det är som är fel.

Ni vet den här lilla gnagande känslan man kan ha i magen, den finns där nu. Det är något som inte stämmer och innan jag får reda på vad kommer jag gå runt och fundera på det.
Dumma tankar.

Dagen började iaf bra, mamma kom hit och passade Alexander så jag kunde komma iväg och träna en stund.
Spinning och Core, underbart!
Det rensade verkligen kroppen och allt kändes tipptopp, fram tills nu.

Vill egentligen skylla allt på facebook och dagens teknik. Den stjälper lika mycket som den hjälper, om den kanske inte stjälper mer. Äh, vettesjutton.
Trött på allt blir jag ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0